Uporaba socialnih omrežij za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in neposredna komunikacija s strankami
Avtomobilska industrija je ugotovila, da je neposreden stik s kupci za uspešno prodajo avtomobilov nujna. Inovacije in razvoj novih tehnologij avtomobil vse bolj spreminja v računalnik na kolesih.
Hibridna in e-vozila zahtevajo od voznika drugačen način vožnje. Zelena energija in znižane emisije izpušnih plinov hibridnih vozil vse manj obrememnjujejo naše okolje, zato se izboljšuje kakovost življneja. Raziskave so potrdile do bo do leta 2020 skoraj 30 odstotkov vseh vozil ekektričnih oz. priključnih hibridov.
Naprave povezane v internet tvorijo t.i. internet stvari. Najpogostejši poslovni model interneta stvari je porodaja naprave, ki ima nekje v spoletu tudi aplikacijo za upravljanje. naprave se prodajajo kot blago.
Večina poslovnih modelov interneta stvari uporablja model prodaje naprave na polici, ki vključuje tudi aplikacijo s pomočjo katere kupec upravlja z napravo. Poleg tega ima do te naprave dostop tudi proizvajalec, saj se v veliki večini primerov z brezplačno uporabo aplikacije kupec strinja s pogoji uporabe aplikacije.
Novi poslovni modeli interneta stvari pa niso le enkratna prodaja naprave temveč stalna komunikacija med proizvajalecm in kupcem naprave. Naprava ni več le blago temveč je dodana vrednost naprave hkrati tudi storitev. Za storitve pa velja, da jih je potrebno vzdževati, nadgrajevati in nuditi ustrezno pomoč uporabnikom. Poslovni model mora poleg prodaje naprave vsebovati tudi storitev za katero je kupec pripravljen plačati tudi mesečno "naročnino". Največji izziv v tem je prepričati kupca, da je nakup naprave, za katere napredno delovanje potrebuje plačati tudi mesečni ali letni "fee" boljša izbira kot nakup naprave brez mesečnih stroškov. Odgovor na vprašanje "Kako prepričati kupca da da se odloči za nakup naprave z storitijo ?" namesto nakupa naprave kot blaga Vam poiščemo v podjetju eDATA.
Prepričani smo, da so podatki nafta enaindvajsetega stoletja. Rudarjenje podatkov poišče dodatno vrednost.
Podatke je potrebno združevati, osveževati in analizirati. S pomočjo rudarjenja podatkov se lahko poišče PRAVO UPORABNO VREDNOST. Z rudarjenjem podatkov iščemo odgovore na vprašanja, ki se naj pogosto pojavljajo v vsakodnevnem življenju.
Vprašanja kot so, So kupci zadovoljni z našimi izdelki? Je cenovna politika prava? Lahko prodajamo po višji ceni? Kje so najpogostejše težave v procesu? Kateri so najpogostejši vzroki za odpoved? Lahko vnaprej predvidimo okvaro?
Večina IOT naprav je proizvedenih na kitajskem. Ključni problem za uporabnika je pomoč pri instalaciji naprave in v primeru težav pri delovanju ali okvari.
Za podjetja, ki ne želijo sama skrbeti za uvoz in servis naprav smo prava izbira.
Poičemo najprimernejšo napravo, ki zadovolji vaše potrebe, uredimo vse potrebno glede uvoza in poskrbimo za servisno mrežo.